Perković, A. (2016). Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177
Perković, Anamarija. "Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177
Perković, Anamarija. "Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177
Perković, A. (2016). 'Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga', Master's thesis, University of Pula, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177
Perković A. Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177
A. Perković, "Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177