Perković, A. (2016). Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177
Perković, Anamarija. "Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177
Perković, Anamarija. "Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177
Perković, A. (2016). 'Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177
Perković A. Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177
A. Perković, "Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:438177