master's thesis
Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga

Martinčić, Barbara
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Martinčić, B. (2015). Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:057211

Martinčić, Barbara. "Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:057211

Martinčić, Barbara. "Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:057211

Martinčić, B. (2015). 'Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga', Master's thesis, University of Pula, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:057211

Martinčić B. Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2015 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:057211

B. Martinčić, "Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:057211

Please login to the repository to save this object to your list.