Scientific paper - Original scientific paper
PARENTS' PERCEPTIONS OF FOOD ADVERTISING AIMED AT CHILDREN ON TELEVISION: EXPOSURE, INFLUENCE AND REGULATIONS

Nefat, Ariana; Benazić, Dragan (2011)
Cite this document

Nefat, A. & Benazić, D. (2011). PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA. Economic research - Ekonomska istraživanja, 24. (1), 49-67. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:538053

Nefat, Ariana and Dragan Benazić. "PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA." Economic research - Ekonomska istraživanja, vol. 24, no. 1, 2011, pp. 49-67. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:538053

Nefat, Ariana and Dragan Benazić. "PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA." Economic research - Ekonomska istraživanja 24, no. 1 (2011): 49-67. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:538053

Nefat, A. and Benazić, D. (2011) 'PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA', Economic research - Ekonomska istraživanja, 24(1), pp. 49-67. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:538053 (Accessed 21 September 2019)

Nefat A, Benazić D. PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA. Economic research - Ekonomska istraživanja [Internet]. 2011 March 01 [cited 2019 September 21];24(1):49-67. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:538053

A. Nefat and D. Benazić, "PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA", Economic research - Ekonomska istraživanja, vol. 24, no. 1, pp. 49-67, March 2011. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:538053. [Accessed: 21 September 2019]