Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA
Economic research - Ekonomska istraživanja, 24 (2011), 1; 49-67. urn:nbn:hr:137:538053


Citirajte ovaj rad

Nefat, A. i Benazić, D. (2011). PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA. Economic research - Ekonomska istraživanja, 24. (1), 49-67. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:538053

Nefat, Ariana i Dragan Benazić. "PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA." Economic research - Ekonomska istraživanja, vol. 24, br. 1, 2011, str. 49-67. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:538053

Nefat, Ariana i Dragan Benazić. "PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA." Economic research - Ekonomska istraživanja 24, br. 1 (2011): 49-67. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:538053

Nefat, A. i Benazić, D. (2011) 'PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA', Economic research - Ekonomska istraživanja, 24(1), str. 49-67. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:538053 (Datum pristupa: 27.11.2020.)

Nefat A, Benazić D. PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA. Economic research - Ekonomska istraživanja [Internet]. 01.03.2011. [pristupljeno 27.11.2020.];24(1):49-67. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:538053

A. Nefat i D. Benazić, "PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA", Economic research - Ekonomska istraživanja, vol. 24, br. 1, str. 49-67, Ožujak 2011. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:538053. [Citirano: 27.11.2020.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.