master's thesis
Appearance on social networks Istria county

Ljiljana Dokupil (2016)
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Metadata
TitleNastup turističke zajednice Istarske županije na društvenim mrežama
AuthorLjiljana Dokupil
Mentor(s)Dražen Alerić (thesis advisor)
Abstract
Prisutnost turističkih poduzeća na društvenim mrežama biti će u sljedećih nekoliko godina od presudne važnosti u načinu ophođenja i komunikacije sa posjetiteljima. Posljednjih godina sve je više turističkih poduzeća i voditelja turističkih odredišta koji su prihvatili i razumjeli širenje društvenih mreža kao pozitivan iskorak u poslovanju i komunikaciji sa postojećim i potencijalnim posjetiteljima. Društvene mreže također su po tko zna koji put ponovo podsjetile da je posjetitelj u glavnom fokusu pažnje. Digitalno poslovanje i društvene mreže omogućavaju direktnu komunikaciju i reakciju sa posjetiteljima odredišta. Rezultat toga je sve veći fokus na komunikaciju i pristup kupcima putem izgradnje vlastite prepoznatljive marke. Proces definiranja odredišta nije jednostavan. Marka se danas više ne gradi jednostavnim prikazivanjem logotipa ili fotografije. Danas većina potencijalnih posjetitelja svoja nova odredišta traži na pretraživačima poput Googla, TripAdvisora i sl. Pretraživači u naravi omogućavaju potencijalnim posjetiteljima jednostavniji pristup putem stranica ili profila na društvenim mrežama do odredišta za odmor i uživanje, bolju informiranost te lakšu komunikaciju.
Parallel title (English)Appearance on social networks Istria county
Committee MembersAriana Nefat (committee chairperson)
Erik Ružić (committee member)
Dražen Alerić (committee member)
GranterUniversity of Pula
Lower level organizational unitsFaculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
PlacePula
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeBusiness Economics; specializations in: Financial Management, Marketing Management, Management and Entrepreneurship, Tourism and Development, Business Informatics
Study specializationMarketing Management
Academic title abbreviationmag.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-02-25
Parallel keywords (Croatian)turistička poduzeća društvene mreže Turistička zajednica Istarska županija
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NoteSažetak preuzet iz zaključka
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:444124
CommitterTihana Gerić