diplomski rad
Nastup turističke zajednice Istarske županije na društvenim mrežama

Ljiljana Dokupil (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovNastup turističke zajednice Istarske županije na društvenim mrežama
AutorLjiljana Dokupil
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Prisutnost turističkih poduzeća na društvenim mrežama biti će u sljedećih nekoliko godina od presudne važnosti u načinu ophođenja i komunikacije sa posjetiteljima. Posljednjih godina sve je više turističkih poduzeća i voditelja turističkih odredišta koji su prihvatili i razumjeli širenje društvenih mreža kao pozitivan iskorak u poslovanju i komunikaciji sa postojećim i potencijalnim posjetiteljima. Društvene mreže također su po tko zna koji put ponovo podsjetile da je posjetitelj u glavnom fokusu pažnje. Digitalno poslovanje i društvene mreže omogućavaju direktnu komunikaciju i reakciju sa posjetiteljima odredišta. Rezultat toga je sve veći fokus na komunikaciju i pristup kupcima putem izgradnje vlastite prepoznatljive marke. Proces definiranja odredišta nije jednostavan. Marka se danas više ne gradi jednostavnim prikazivanjem logotipa ili fotografije. Danas većina potencijalnih posjetitelja svoja nova odredišta traži na pretraživačima poput Googla, TripAdvisora i sl. Pretraživači u naravi omogućavaju potencijalnim posjetiteljima jednostavniji pristup putem stranica ili profila na društvenim mrežama do odredišta za odmor i uživanje, bolju informiranost te lakšu komunikaciju.
Ključne riječituristička poduzeća društvene mreže Turistička zajednica Istarska županija
Naslov na drugom jeziku (engleski)Appearance on social networks Istria county
Povjerenstvo za obranuAriana Nefat (predsjednik povjerenstva)
Erik Ružić (član povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-02-25
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NapomenaSažetak preuzet iz zaključka
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:444124
PohranioTihana Gerić