undergraduate thesis
Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula

Jakša, Morena
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Jakša, M. (2017). Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, M. (2017). 'Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 17 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša M. Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2022 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

M. Jakša, "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Please login to the repository to save this object to your list.