undergraduate thesis
Consumer complaints in the case of company "Plinara" d.o.o. Pula

Morena Jakša (2017)
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document...

Jakša, M. (2017). Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, M. (2017). 'Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 23 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša M. Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2019 February 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

M. Jakša, "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311