završni rad
Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula

Jakša, Morena
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Jakša, M. (2017). Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, M. (2017). 'Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 06.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša M. Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 06.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

M. Jakša, "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.