University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Peršić, N. (2018). Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda OPG-a na primjeru vina (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995943
Peršić, Nenad. "Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda OPG-a na primjeru vina." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995943
Peršić, Nenad. "Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda OPG-a na primjeru vina." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995943
Peršić, N. (2018). 'Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda OPG-a na primjeru vina', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995943
Peršić N. Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda OPG-a na primjeru vina [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995943
N. Peršić, "Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda OPG-a na primjeru vina", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:995943