master's thesis
Measuring and managing social performance in companies

Marko Brkljača (2015)
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document...

Brkljača, M. (2015). Mjerenje i upravljanje socijalnim perfomansama u trgovačkim društvima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:893408

Brkljača, Marko. "Mjerenje i upravljanje socijalnim perfomansama u trgovačkim društvima." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:893408

Brkljača, Marko. "Mjerenje i upravljanje socijalnim perfomansama u trgovačkim društvima." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:893408

Brkljača, M. (2015). 'Mjerenje i upravljanje socijalnim perfomansama u trgovačkim društvima', Master's thesis, University of Pula, accessed 23 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:893408

Brkljača M. Mjerenje i upravljanje socijalnim perfomansama u trgovačkim društvima [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2015 [cited 2019 February 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:893408

M. Brkljača, "Mjerenje i upravljanje socijalnim perfomansama u trgovačkim društvima", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:893408