diplomski rad
Mjerenje i upravljanje socijalnim perfomansama u trgovačkim društvima

Marko Brkljača (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovMjerenje i upravljanje socijalnim perfomansama u trgovačkim društvima
AutorMarko Brkljača
Voditelj/MentorSabina Lacmanovic (mentor)
Sažetak rada
Poduzeća su vrlo bitan dio društva. Sveukupni razvoj društva vodi povećanju svijesti o društvenoj odgovornosti poduzeća. Društveno odgovorna poduzeća, socijalna poduzeća, B korporacije primjeri su poduzeća kojima je stalo do društvenih ciljeva, a upravo socijalne performanse mjere koliko uspješno poduzeća ostvaruju društvene ciljeve. Mjerenje socijalnih performansi složen je proces i ključne faze tog procesa su identifikacija dionika i indikatora mjerenja. Sustav za mjerenje performansi, društvena revizija i SROI neki su od načina mjerenja socijalnih performansi u poduzećima. Cilj mjerenja performansi je stvoriti bazu za upravljanje tj. menadžment socijalnih performansi. Menadžment socijalnih performansi pomaže organizaciji u postavljanju i ispunjenju socijalnih ciljeva prateći socijalne performanse i koristeći te informacije za odlučivanje koje učenje pretvara u praksu. Vrlo je bitno da se menadžment socijalnih performansi konstantno unapređuje. Na primjerima Patagonie obrađene su socijalne performanse jedne B korporacije, dok je Rudan d.o.o. domaći primjer društveno odgovornog poduzeća koje tek treba razviti sustav za mjerenje socijalnih performansi.
Ključne riječisocijalne performanse SROI Rudan d.o.o Patagonia socijlani kapital društveno odgovorno poslovanje
Naslov na drugom jeziku (engleski)Measuring and managing social performance in companies
Povjerenstvo za obranuSanja Blažević
Sabina Lacmanovic
Lela Tijanić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerManagement i poduzetništvo
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-29
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Enterprises are an important aspect of society. Society's development leads to an increased enterprise social responsibility awareness. Socially aware enterprises, social enterprises and B corporations are examples of enterprises that care about social goals, while social performance measures the level of success of enterprise’s social goals. Measurement of social performance is a complex process. Key phases of the process include participant identification and measure indicators. Performance measurement system, social revision and SROI are a few ways of measuring enterprise social performance. The goal of performance measurement is to create a management base, that is social performance management. Social performance management helps organizations set and fulfill social goals while following social performance and utilizing acquired information for decision making that turns learning into practice. It is imperative for social performance management to keep developing. Patagonia was used as an example of B corporation social performance, while Rudand.o.o. is a domestic example of a socially responsible enterprise that is yet to develop a social performance management system.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:893408
PohranioBarbara Dušan