University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Rude, K. (2018). Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:332901
Rude, Katia. "Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:332901
Rude, Katia. "Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga." Undergraduate thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:332901
Rude, K. (2018). 'Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:332901
Rude K. Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:332901
K. Rude, "Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:332901