Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Rude, K. (2018). Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:332901
Rude, Katia. "Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:332901
Rude, Katia. "Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:332901
Rude, K. (2018). 'Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:332901
Rude K. Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:332901
K. Rude, "Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:332901