master's thesis
Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula

Kovačević, Nataša
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Kovačević, N. (2019). Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Kovačević, Nataša. "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula." Master's thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Kovačević, Nataša. "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula." Master's thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Kovačević, N. (2019). 'Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula', Master's thesis, University of Pula, accessed 18 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Kovačević N. Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2019 [cited 2020 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

N. Kovačević, "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Islandora Bookmark - Please login to use this feature