diplomski rad
Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula

Nataša Kovačević (2019)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad

Kovačević, N. (2019). Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Kovačević, Nataša. "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Kovačević, Nataša. "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Kovačević, N. (2019). 'Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 20.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Kovačević N. Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 20.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

N. Kovačević, "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376