Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Kovačević, N. (2019). Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376
Kovačević, Nataša. "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376
Kovačević, Nataša. "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376
Kovačević, N. (2019). 'Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376
Kovačević N. Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376
N. Kovačević, "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376