master's thesis
Promotion of the Republic of Croatia as a European touristic destination through the elements of e-marketing

Daniel Bedrina (2015)
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document

Bedrina, D. (2015). Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina, Daniel. "Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina, Daniel. "Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina, D. (2015). 'Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga', Master's thesis, University of Pula, accessed 20 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

Bedrina D. Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2015 [cited 2020 January 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

D. Bedrina, "Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:227115

Islandora Bookmark - Please login to use this feature