undergraduate thesis
The communication mix in the company "Maistra d.d."

Vanja Sergović (2016)
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Metadata
TitleKomunikacijski splet u poduzeću "Maistra d.d."
AuthorVanja Sergović
Mentor(s)Ariana Nefat (thesis advisor)
Abstract
Komunikacija ima bitnu ulogu u stjecanju dojma o organizaciji, proizvodu ili usluzi te može predstavljati granicu između uspjeha i neuspjeha. Razumijevanje procesa ponašanja potrošača je temelj za razumijevanje komunikacijskog procesa. Danas je marketinška komunikacija usmjerena na upravljanje odnosima s kupcima u nekom vremenskom razdoblju. Da bi poslovale uspješno tvrtke moraju nuditi više od dobrih proizvoda ili usluga, a to znači da moraju informirati potrošače i jasno usaditi u njihovu svijest pozitivne karakteristike proizvoda ili usluge. Način na koji to postižu je promišljeno korištenje elemenata marketinške komunikacije. Marketinška komunikacija je osnovni način prenošenja poruka ciljnim tržištima i poticanja razmjene uspostavljanjem zajedničkog značenja s potrošačima. Integrirana marketinška komunikacija je proces razvoja i primjene razlicitih oblika persuazivne komunikacije s potrošačima i potencijalnim kupcima u određenom vremenu. Marketinški komunikacijski splet u Maistri ogleda se kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva, odnose s javnošću i publicitet, izravni marketing, interaktivni marketing, marketing usmenom predajom te osobnu prodaju. Maistra kao dio grupacije Adris grupe, možemo reci da je razvila visoko vrijedan turistički proizvod kao autentičnu marku, usklađen s vodećim svjetskim trendovima elitnog turizma ponajviše zahvaljujući stalnim ulaganjima u poboljšanje kvalitete, te kvalitetnom marketinškom komunikacijom.
Keywordscommunication marketing marketing communications integrated marketing communication Maistra
Parallel title (English)The communication mix in the company "Maistra d.d."
Committee MembersDražen Alerić (committee member)
Ariana Nefat (committee member)
Erik Ružić (committee member)
GranterUniversity of Pula
Lower level organizational unitsFaculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
PlacePula
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Organization and Management
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeBusiness Economics; specializations in: Finance, Accounting and Auditing, Marketing Management, Management and Entrepreneurship, Tourism, Business Informatics
Study specializationManagement and Entrepreneurship
Academic title abbreviationuniv.bacc.oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-02-18
Parallel keywords (Croatian)komunikacija marketing marketinška komunikacija integrirana marketinška komunikacija Maistra
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209629
CommitterBarbara Dušan