završni rad
Komunikacijski splet u poduzeću "Maistra d.d."

Vanja Sergović (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovKomunikacijski splet u poduzeću "Maistra d.d."
AutorVanja Sergović
Voditelj/MentorAriana Nefat (mentor)
Sažetak rada
Komunikacija ima bitnu ulogu u stjecanju dojma o organizaciji, proizvodu ili usluzi te može predstavljati granicu između uspjeha i neuspjeha. Razumijevanje procesa ponašanja potrošača je temelj za razumijevanje komunikacijskog procesa. Danas je marketinška komunikacija usmjerena na upravljanje odnosima s kupcima u nekom vremenskom razdoblju. Da bi poslovale uspješno tvrtke moraju nuditi više od dobrih proizvoda ili usluga, a to znači da moraju informirati potrošače i jasno usaditi u njihovu svijest pozitivne karakteristike proizvoda ili usluge. Način na koji to postižu je promišljeno korištenje elemenata marketinške komunikacije. Marketinška komunikacija je osnovni način prenošenja poruka ciljnim tržištima i poticanja razmjene uspostavljanjem zajedničkog značenja s potrošačima. Integrirana marketinška komunikacija je proces razvoja i primjene razlicitih oblika persuazivne komunikacije s potrošačima i potencijalnim kupcima u određenom vremenu. Marketinški komunikacijski splet u Maistri ogleda se kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva, odnose s javnošću i publicitet, izravni marketing, interaktivni marketing, marketing usmenom predajom te osobnu prodaju. Maistra kao dio grupacije Adris grupe, možemo reci da je razvila visoko vrijedan turistički proizvod kao autentičnu marku, usklađen s vodećim svjetskim trendovima elitnog turizma ponajviše zahvaljujući stalnim ulaganjima u poboljšanje kvalitete, te kvalitetnom marketinškom komunikacijom.
Ključne riječikomunikacija marketing marketinška komunikacija integrirana marketinška komunikacija Maistra
Naslov na drugom jeziku (engleski)The communication mix in the company "Maistra d.d."
Povjerenstvo za obranuDražen Alerić (član povjerenstva)
Ariana Nefat (član povjerenstva)
Erik Ružić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerManagement i poduzetništvo
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-02-18
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)communication marketing marketing communications integrated marketing communication Maistra
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209629
PohranioBarbara Dušan