University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Varović, L. (2022). Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088
Varović, Lucija. "Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088
Varović, Lucija. "Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088
Varović, L. (2022). 'Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača', Master's thesis, University of Pula, accessed 12 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088
Varović L. Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2025 January 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088
L. Varović, "Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088