master's thesis
Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača

Varović, Lucija
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Varović, L. (2022). Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088

Varović, Lucija. "Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088

Varović, Lucija. "Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088

Varović, L. (2022). 'Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača', Master's thesis, University of Pula, accessed 23 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088

Varović L. Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 July 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088

L. Varović, "Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088

Please login to the repository to save this object to your list.