Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Varović, L. (2022). Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088
Varović, Lucija. "Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088
Varović, Lucija. "Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088
Varović, L. (2022). 'Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 14.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088
Varović L. Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 14.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088
L. Varović, "Utjecaj oglašavanja preko društvene mreže "Facebook" na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:101088