master's thesis
Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu

Vujičić, Matija
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Vujičić, M. (2022). Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637

Vujičić, Matija. "Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637

Vujičić, Matija. "Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637

Vujičić, M. (2022). 'Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu', Master's thesis, University of Pula, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637

Vujičić M. Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637

M. Vujičić, "Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637

Please login to the repository to save this object to your list.