Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Vujičić, M. (2022). Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637
Vujičić, Matija. "Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637
Vujičić, Matija. "Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637
Vujičić, M. (2022). 'Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637
Vujičić M. Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637
M. Vujičić, "Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637