diplomski rad
Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu

Vujičić, Matija
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Vujičić, M. (2022). Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637

Vujičić, Matija. "Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637

Vujičić, Matija. "Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637

Vujičić, M. (2022). 'Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637

Vujičić M. Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637

M. Vujičić, "Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.