University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Đurđević, D. (2023). Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864
Đurđević, Darija. "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864
Đurđević, Darija. "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864
Đurđević, D. (2023). 'Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača', Master's thesis, University of Pula, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864
Đurđević D. Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864
D. Đurđević, "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864