Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Đurđević, D. (2023). Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864
Đurđević, Darija. "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864
Đurđević, Darija. "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864
Đurđević, D. (2023). 'Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864
Đurđević D. Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864
D. Đurđević, "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:040864