master's thesis
Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu

Marić, Ena
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Marić, E. (2024). Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:214921

Marić, Ena. "Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:214921

Marić, Ena. "Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:214921

Marić, E. (2024). 'Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu', Master's thesis, University of Pula, accessed 21 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:214921

Marić E. Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2024 July 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:214921

E. Marić, "Istraživanje primjene umjetne inteligencije u marketingu", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:214921

Please login to the repository to save this object to your list.