University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Vivoda, L. (2024). ULOGA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U ODRŽIVOM RAZVOJU TURIZMA: PRIMJER ISTRE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:451379
Vivoda, Luka. "ULOGA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U ODRŽIVOM RAZVOJU TURIZMA: PRIMJER ISTRE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:451379
Vivoda, Luka. "ULOGA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U ODRŽIVOM RAZVOJU TURIZMA: PRIMJER ISTRE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:451379
Vivoda, L. (2024). 'ULOGA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U ODRŽIVOM RAZVOJU TURIZMA: PRIMJER ISTRE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE', Master's thesis, University of Pula, accessed 18 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:451379
Vivoda L. ULOGA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U ODRŽIVOM RAZVOJU TURIZMA: PRIMJER ISTRE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2025 January 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:451379
L. Vivoda, "ULOGA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U ODRŽIVOM RAZVOJU TURIZMA: PRIMJER ISTRE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:451379