master's thesis
ULOGA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U ODRŽIVOM RAZVOJU TURIZMA: PRIMJER ISTRE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE

Vivoda, Luka
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Vivoda, L. (2024). ULOGA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U ODRŽIVOM RAZVOJU TURIZMA: PRIMJER ISTRE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:451379

Vivoda, Luka. "ULOGA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U ODRŽIVOM RAZVOJU TURIZMA: PRIMJER ISTRE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:451379

Vivoda, Luka. "ULOGA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U ODRŽIVOM RAZVOJU TURIZMA: PRIMJER ISTRE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:451379

Vivoda, L. (2024). 'ULOGA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U ODRŽIVOM RAZVOJU TURIZMA: PRIMJER ISTRE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE', Master's thesis, University of Pula, accessed 14 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:451379

Vivoda L. ULOGA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U ODRŽIVOM RAZVOJU TURIZMA: PRIMJER ISTRE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2024 September 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:451379

L. Vivoda, "ULOGA MEĐUNARODNOG MARKETINGA U ODRŽIVOM RAZVOJU TURIZMA: PRIMJER ISTRE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:451379

Please login to the repository to save this object to your list.