master's thesis
Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća

Damianić, Nicol
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Damianić, N. (2024). Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Damianić, Nicol. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Damianić, Nicol. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Damianić, N. (2024). 'Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća', Master's thesis, University of Pula, accessed 06 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Damianić N. Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2025 April 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

N. Damianić, "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.