University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Damianić, N. (2024). Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283
Damianić, Nicol. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283
Damianić, Nicol. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283
Damianić, N. (2024). 'Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća', Master's thesis, University of Pula, accessed 25 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283
Damianić N. Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2025 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283
N. Damianić, "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283