master's thesis
Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća

Damianić, Nicol
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Damianić, N. (2024). Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Damianić, Nicol. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Damianić, Nicol. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Damianić, N. (2024). 'Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća', Master's thesis, University of Pula, accessed 16 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Damianić N. Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2024 October 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

N. Damianić, "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Please login to the repository to save this object to your list.