diplomski rad
Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća

Damianić, Nicol
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Damianić, N. (2024). Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Damianić, Nicol. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Damianić, Nicol. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Damianić, N. (2024). 'Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Damianić N. Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

N. Damianić, "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na marketinške strategije poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:844283

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.