University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Vošten, T. (2024). Uloga integrirane marketinške komunikacije u funkciji marketing događaja (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426106
Vošten, Tamara. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u funkciji marketing događaja." Undergraduate thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426106
Vošten, Tamara. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u funkciji marketing događaja." Undergraduate thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426106
Vošten, T. (2024). 'Uloga integrirane marketinške komunikacije u funkciji marketing događaja', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426106
Vošten T. Uloga integrirane marketinške komunikacije u funkciji marketing događaja [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426106
T. Vošten, "Uloga integrirane marketinške komunikacije u funkciji marketing događaja", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426106