undergraduate thesis
Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača

Deković, Josip
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Deković, J. (2016). Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, J. (2016). 'Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 06 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković J. Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2025 April 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

J. Deković, "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.