undergraduate thesis
Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula

Jakša, Morena
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Jakša, M. (2017). Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša, M. (2017). 'Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 04 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Jakša M. Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2025 April 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

M. Jakša, "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.