University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Jakša, M. (2017). Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311
Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311
Jakša, Morena. "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311
Jakša, M. (2017). 'Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311
Jakša M. Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311
M. Jakša, "Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:145311