master's thesis
Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima

Živković, Nataša
University of Pula

Cite this document

Živković, N. (2015). Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:127180

Živković, Nataša. "Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:127180

Živković, Nataša. "Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima." Master's thesis, University of Pula, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:127180

Živković, N. (2015). 'Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima', Master's thesis, University of Pula, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:127180

Živković N. Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2015 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:127180

N. Živković, "Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:127180

Please login to the repository to save this object to your list.