University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Kovačević, N. (2019). Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376
Kovačević, Nataša. "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula." Master's thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376
Kovačević, Nataša. "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula." Master's thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376
Kovačević, N. (2019). 'Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula', Master's thesis, University of Pula, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376
Kovačević N. Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2019 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376
N. Kovačević, "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376