University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Pozder, M. (2021). Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:937896
Pozder, Marin. "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:937896
Pozder, Marin. "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:937896
Pozder, M. (2021). 'Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini', Master's thesis, University of Pula, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:937896
Pozder M. Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:937896
M. Pozder, "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:937896