University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Vujičić, M. (2022). Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637
Vujičić, Matija. "Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637
Vujičić, Matija. "Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637
Vujičić, M. (2022). 'Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu', Master's thesis, University of Pula, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637
Vujičić M. Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637
M. Vujičić, "Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394637