University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Čuljak, V. (2022). Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:455000
Čuljak, Vedran. "Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:455000
Čuljak, Vedran. "Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:455000
Čuljak, V. (2022). 'Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište', Master's thesis, University of Pula, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:455000
Čuljak V. Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:455000
V. Čuljak, "Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:455000