završni rad
Tjelesno vježbanje djece s oštećenjem sluha

Sara Pašukan (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovTjelesno vježbanje djece s oštećenjem sluha
AutorSara Pašukan
Voditelj/MentorIva Blažević (mentor)
Mirjana Radetić - Paić (mentor)
Sažetak rada
Završni rad pod nazivom Tjelesno vježbanje djece s oštećenjem sluha prikazuje važnost vježbanja i dječje aktivnosti od najranije dobi. Nedostatak kretanja u današnjem suvremenom načinu života sve više dolazi do izražaja, te se kroz ovaj rad želi objasniti do kakvih negativnih posljedica može doći ako kod djece izostane vježbanje i kretanje. Obzirom da se u djetinjstvu uče i stvaraju navike koje se protežu kroz cijeli život izrazito je važno djeci usaditi naviku redovitog vježbanja ili provođenja nekog drugog oblika fizičke aktivnosti. Kroz rad se želi pokazati da djeca koja imaju posebne potrebe, u ovom slučaju oštećenje sluha, mogu i trebaju sudjelovati u svakodnevnom životu kao i osobe bez posebnih potreba. Ukazana je potreba da se djeca s oštećenjem sluha uključe u sve aktivnosti , posebice igru, kao i sva ostala djeca, te je kroz igru potrebno djeci objasniti da nismo svi isti i da se trebamo prilagođavati jedni drugima.
Ključne riječitjelesno vježbanje oštećenje sluha igra sportske aktivnosti
Naslov na drugom jeziku (engleski)Physical exercise for children with hearing impairment
Povjerenstvo za obranuZlatko Tkalčec (predsjednik povjerenstva)
Iva Blažević (član povjerenstva)
Mirjana Radetić - Paić (član povjerenstva)
Loris Benassi (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Kineziologija
Kineziološka edukacija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-11-04
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Thesis entitled Physical exercise for children with hearing impairments describes the importance of physical exercise and children's activities from an early age. The lack of physical exercise in today's modern way of living is relatively usual and through this thesis tries to explain the negative effects that may occur if children fail to exercise. During childhood, children learn and create habits that are extended throughout their life span and it is very important for them to get the habit of regular exercise or some other form of physical activity. Through this thesis tries to proof that children with special needs, in this case with hearing impairments, can and should be involved in normal life activities just like children without disabilities. Namely, children with hearing impairments need to be engaged in all normal activities, especially games, just like all other children. Through games in which all children will be involved, regardless of their abilities, it would also possible to explain to children that they are not all the same and that they should adapt to each other.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)physical exercise hearing impairments play sports activities
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:421258
PohranioAleksandar Ćatić