diplomski rad
Suradnja obitelji i škole

Ines Jocić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovSuradnja obitelji i škole
AutorInes Jocić
Voditelj/MentorJurka Lepičnik Vodopivec (mentor)
Sažetak rada
Suradnja obitelji i škole vrlo je bitna za uspjeh i razvoj djeteta. Kroz odgojno-obrazovni proces i njegov uspjeh, očituje se važnost suradnje obitelji i škole. O važnosti se suradnje pisalo još od početaka obrazovnog sustava pa tako sve do danas kada se provode mnoga istraživanja kako bi se dobio uvid o suradnji obitelji i škole. Promjenom vremena, promijenile su se i druge stvari pa je tako i tehnologija utjecala na sam razvoj odnosa škole i obitelji. Provelo se istraživanje čiji je cilj bio ispitati stavove i mišljenja učitelja razredne i predmetne nastave te stručnih suradnika o suradnji obitelji i škole. Rezultati tog istraživanja upućuju nas da godine radnog staža utječu na mišljenja i stavove o obrađenoj temi. Ispitanici su također u velike u odgovorima ostali neodlučni, poput u tvrdnjama „Zadovoljan/zadovoljna sam suradnjom obitelji i škole“, Obitelj se uključuje u održavanje radionica/predavanja učenicima, učiteljima i/ili stručnim suradnicima“, „Roditelji su krivi za lošu suradnju sa školom“, „Kad dođe do problema roditelj vjeruje svom djetetu“, te „Roditelji su me uvijek spremni saslušati“ što nam odmaže u konačnoj analizi podataka kako bi mogli reći da se većina slaže ili ne slaže u nekoj tvrdnji. Kako je tema rada Suradnja obitelji i škole te se pisalo koliko je ona bitna i kako je postići, tako je i istraživanje pokazalo kako je većini ispitanika vrlo bitna suradnja no ipak većina ne zna kako bi unaprijedila samu suradnju.
Ključne riječisuradnja obitelj škola
Naslov na drugom jeziku (engleski)The collaboration between family and school
Povjerenstvo za obranuSandra Kadum (predsjednik povjerenstva)
Jurka Lepičnik Vodopivec (član povjerenstva)
Mauro Štifanić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pedagogija
Obiteljska pedagogija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjintegrirani preddiplomski i diplomski
Naziv studijskog programaUčiteljski studij na hrvatskom i talijanskom jeziku
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra primarnog obrazovanja
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. prim. educ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-11-18
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Cooperation of family and school is very important for the success and development of the child. Through the educational process and its success, the importance of cooperation between family and school is reflected. About the importance of cooperation of family and school was written since the beginning of educational system til today when a lot of research has been conducted in order to gain insight on the cooperation of family and school. Time has changed, so did the other things and so did technology affect the development of relations between school and family. A survey was conducted whose purpose was to examine the attitudes and opinions of classroom and subject teachers and professional associated about the cooperation of family and school. The results of this study suggest that years od service are affecting the views and opinions of the treated subject. Respondents in large number remained undecided in statements such as „I am satisfied with the cooperation of family and school“, „The family is involved in the organization of workshops/lectures to students, teachers and/or professional associates“, „Parents are to blame for poor cooperationwith the school“, „When a problem occurs, parent believes their child“, and „Parents are always prepared to listen“. This puts an obstacle in the final analysis of data because we cannot say if the majority agrees or disagreed in the statement. As the theme of the work is Cooperation of family and school and has been written how important it is and how it is achieved, so did the survey show that the majority of respondents claim that collaborations is very important and yet most of them do not know how to improve the cooperation itself.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)cooperation school family
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:471839
PohranioAleksandar Ćatić