završni rad
Etika u osobnoj prodaji

Ana Košara (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovEtika u osobnoj prodaji
AutorAna Košara
Voditelj/MentorAriana Nefat (mentor)
Sažetak rada
Obradom odabrane teme analizirala se etika u osobnoj prodaji, definirajući pojam etike i marketinga te osobne prodaje. Obrađeni su etički problemi i etička rješenja koja se pojavljuju u poduzeću ne koristeći se etičnim ponašanjem. Način etičnosti poslovanja prikazan je na primjeru poduzeća AMC d.o.o. koji se bavi vrhunskim posuđem koji omogućuje zdraviji način kuhanja. U svakom poslu bitna je etika tj. etično ponašanje prema kupcima, prodavačima i svim sudionicima u prodaji i kupovini. Mora se obratiti pažnja na sve moguće probleme koje se mogu susresti u osobnoj prodaji, stoga mora biti prisutno etično poslovanje. U osobnoj prodaji bitni čimbenici su etika i marketing kako bi se prodaja izvršila na najbolji način. Danas je osobna prodaja vrlo korišten način prodaje i poznata svima. U tom slučaju susrećemo se sa mnogim problemima i neetičnim ponašanjem, stoga poduzeća trebala bi koristiti etična pravila ponašanja jer s nedostatkom etičnog ponašanja u poslovanju dolazi do negativnih i loših iskustva s potrošačima koji nezadovoljni s uslugom koja im je pružena ostavljanju loše mišljenje koje narušava imidž poduzeća.
Ključne riječietika marketing osobna prodaja
Naslov na drugom jeziku (engleski)Ethics in personal selling
Povjerenstvo za obranuErik Ružić
Ariana Nefat
Dragan Benazić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-02-03
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Processing of selected topics analyzed the ethics was analyzed in personal sales, defining the concept of ethics and marketing and personal selling. Ethical problems and ethical solutions that appear in the company not using ethical behavior werw treated. The way of business ethics is shown on the example of AMC Ltd. which deals with the superb dishes that allows a healthier way of cooking. The ethic is important in every job, ethical behavior towards customers, vendors and all participants in the sale and purchase. Attention must be refer to all possible problems that can be encountered in personal selling, therefore ethical business must be present. In personal selling the essential factors are ethics and marketing to make the sales in the best way. Today, the personal selling is a very common and known to all ways of sale. In this case we have to deal with many problems and unethical behavior, so businesses should use ethical code of conduct because with the lack of ethical behavior in business there is a negative and bad experiences with consumers who are dissatisfied with the service they received leaving a bad opinion that distorts the image of the company.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:575230
PohranioEster Bencic