završni rad
Marketing u gastronomskom turizmu

Lea Štimac (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Štimac, L. (2016). Marketing u gastronomskom turizmu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209868

Štimac, Lea. "Marketing u gastronomskom turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209868

Štimac, Lea. "Marketing u gastronomskom turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209868

Štimac, L. (2016). 'Marketing u gastronomskom turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209868

Štimac L. Marketing u gastronomskom turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209868

L. Štimac, "Marketing u gastronomskom turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:209868