diplomski rad
Scenska umjetnost i emocionalni razvoj djeteta

Ana Jovanović (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovScenska umjetnost i emocionalni razvoj djeteta
AutorAna Jovanović
Voditelj/MentorBreza Žižović (mentor)
Sažetak rada
Scenski je izričaj područje kreativnog izričaja djeteta. To je dio procesa učenja i stvaranja nastalog iz unutarnje potrebe djece da se izraze i stvaraju. U kompleksu odgoja i obrazovanja djece umjetnost može odigrati značajnu ulogu. Ona pomaže djeci u shvaćanju života posredno preko umjetničkih djela, prepoznavanju emocionalnih stanja, prepoznavanju posljedica koje imaju različiti načini izražavanja emocionalnih stanja na pojedinca i druge. Umjetnost pomaže u učenju ekspresivnih tehnika koje omogućuju izražavanje i proradu emocionalnih stanja te razvoju kreativnih procesa. Scenska umjetnost kao sinteza raznih vrsta umjetnosti - glazbene, dramske, plesne, lutkarske, likovne.... , omogućuje sadržajima i različitim mogućim pristupima dovoljno široko područje za poticanje i obogaćivanje cjelokupnog razvoja, optimalno i integrativno angažirajući sve razvojne mogućnosti i sposobnosti djeteta, emocionalno ga usmjeravajući ka spoznaji pozitivnih vrijednosti u životu (Kostanjšak, 2016).
Ključne riječiscenska umjetnost dijete emocije razvoj
Naslov na drugom jeziku (engleski)Influence of the performing art on the emotional development of the child
Povjerenstvo za obranuIvana Paula Gortan-Carlin
Breza Žižović
Irena Mikulaco
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaUMJETNIČKO PODRUČJE
Likovne umjetnosti
Likovna pedagogija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjintegrirani preddiplomski i diplomski
Naziv studijskog programaUčiteljski studij na hrvatskom i talijanskom jeziku
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra primarnog obrazovanja
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. prim. educ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-03-16
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Scenic expression is an area of creative expression for a child. It is a part of the learning process and creations resulting from the internal need children have; to express themselves and create. In the entire complex education of a child, art can play an important role, helping a child to understand life indirectly through the works of art, recognize emotional states, recognize the consequences in different ways of expressing the emotional state of the individual-self and others, learning expressive techniques that allow expression and dealing with emotional states and the development of creative processes. Performing arts as a synthesis of various types of arts - music, drama, dance, puppetry, visual arts ...., provides different approaches and sufficiently broad range of stimulating and enriching the overall development, optimal and integrative engaging all development opportunities and abilities, emotionally directing it to the realization of positive values in life (Kostanjšak, 2016).
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)performing arts child emotions development
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:241926
PohranioAleksandar Ćatić