završni rad
Utjecaj turoperatora na tijekove turističke potražnje

Katarina Perica (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovUtjecaj turoperatora na tijekove turističke potražnje
AutorKatarina Perica
Voditelj/MentorJasmina Gržinić (mentor)
Sažetak rada
Svrha rada je prikazati kako turoperatori kao posrednici u turizmu prilagođavaju svoju ponudu s obzirom na potražnju. Cilj rada je istražiti promjene u tokovima turističke potraţnje, od masovne prema specijaliziranoj, te kako inovativnim proizvodima turoperatori mogu opstati na tržištu sve većeg broja ponuda. Trendovi u turizmu se neprestano mijenjaju. Turistička potražnja postaje sve educiranija i zahtjevnija. Kako bi odgovorili izazovima turističke potražnje i opstali na tržištu velikog broja agencija, turoperatori moraju pratiti trendove i svoju ponudu prilagođavati. Sunce i more više nisu jedini motivi odlaska na putovanje, potrošači traže puno više: individualizirani programi, upoznavanje običaja i kultura, tradicionalna jela, biciklističke ture, vinske ceste, planinski puteljci. Važno je i uvođenje inovacija poput mobilnih aplikacija, konstantna dostupnost,jednostavnija rješenja za plaćanje na putovanjima, programi vjernost i slične stvari koje će privući turiste i olakšati njihovo putovanje.
Ključne riječituroperator turistička ponuda turistička potraţnja inovacije održivi razvoj
Naslov na drugom jeziku (engleski)Influence of tour operators on the process of tourism
Povjerenstvo za obranuKristina Afrić Rakitovac (predsjednik povjerenstva)
Jasmina Gržinić (član povjerenstva)
Nikola Vojnović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerTurizam
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-28
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper investigates the adaptation of tour operators to the changing needs of consumers. The main aim of this study is to explore changes in the flow of tourist demand (from mass to specialize tourist demand). Furthermore, it examines the purpose of the innovative products and its influence on ability of tour operators to survive market competition. The trends in tourism are constantly changing and consumers are becoming more educated and demanding. The tour operators need to follow the trends and adapt its supply in order to survive on the market of a large number of agencies. Sun and sea are no longer the only motivation for holidays, costumers require much more: individualized programs, exploring the customs and culture, traditional food, bicycle tours, wine roads and mountain paths. It is critical to introduce innovations such as mobile applications, constant availability, simpler payment solutions, loyalty programs and similar things that will attract tourists and make their vocation easier.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)tour operators tourist supply tourist demand innovation
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:344461
PohranioTihana Gerić