završni rad
Utjecaj turističke potražnje na ponudu turizma Istre

Nensi Žudih (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovUtjecaj turističke potražnje na ponudu turizma Istre
AutorNensi Žudih
Voditelj/MentorJasmina Gržinić (mentor)
Sažetak rada
Potražnja i ponuda su najvažnije stavke u koncipiranju turizma jedne turističke zemlje. Samo ako se usklade turistička potražnja i turistička ponuda možemo dobiti kvalitetan turistički doživljaj i maksimalno zadovoljstvo gostiju. Današnji je gost veoma zahtjevan, te mu je u cilju da nakon odmora kući ponese Iijepe uspomene i da može reći da je upoznao i doživio destinaciju koju je posjetio. Upravo se na to svi turistički djelatnici moraju fokusirati: pružiti gostu doživljaj. Nije dovoljno samo prodavati sunce i more, pogotovo kad je jasno da želimo da se turistička sezona u Istri produlji. Turizam predstavlja značajan segment gospodarstva Istarske Županije. Dobro osmišljena ponuda je prva stavka u turizmu, no pored nje odmah stoji i državna politika i svijest građana da turizam podrazumijeva i strpljenje i toleranciju. Nadalje, potreban je proces snažnijeg globalnog pozicioniranja, ciljanog marketinga i brendiranja. Promjene u turizmu je potrebno stalno pratiti i istraživati, kako bi se postigla konkurentnost i pružila kvaliteta. Kvaliteta proizvoda znači i podizanje kapaciteta Ijudskih resursa, stoga je nužno bolje obrazovanje svih razina djelatnika u turizmu i šire.
Ključne riječiponuda i potražnja turizma utjecaj turističke potražnje Istra
Naslov na drugom jeziku (engleski)the Influence of Tourism demand on the istrian Tourism offer
Povjerenstvo za obranuKristina Afrić Rakitovac (predsjednik povjerenstva)
Jasmina Gržinić (član povjerenstva)
Nikola Vojnović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaEkonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabac.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-28
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Demand and supply are the most important items in designing tourism one tourist country. Only if you align tourist demand and tourist offer we can get a quality tourist experience and maximum guest satisfaction. Today's guest is very demanding, and it is in order to rest after the house takes its pretty memories and you can tell that he met and had a destination that is visited. It is precisely this all tourism professionals must focus: to provide customer experience. It is not enough just to sell the sun and the sea, especially when it is clear that we want to be tourist season in Istria extend. Tourism is an important sector of the economy of Istria County. A well-crafted offer is the first item in the tourism industry, but next to it immediately stands and public policy and public awareness that tourism involves patience and tolerance. Furthermore, the process requires a stronger global positioning, targeted marketing and branding. Changes in tourism need to constantly monitor and investigate, in order to achieve competitiveness and provide quality. Product quality means and capacity building of human resources, therefore it is necessary to better education for all levels of employees in the tourism industry and beyond.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)supply and demand of tourism the impact of tourism demand Istria
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NapomenaSažetak preuzet iz zaključka
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:865053
PohranioTihana Gerić