završni rad
Marketing turističkih atrakcija

Mirela Benazić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Benazić, M. (2016). Marketing turističkih atrakcija (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:766179

Benazić, Mirela. "Marketing turističkih atrakcija." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:766179

Benazić, Mirela. "Marketing turističkih atrakcija." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:766179

Benazić, M. (2016). 'Marketing turističkih atrakcija', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:766179

Benazić M. Marketing turističkih atrakcija [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:766179

M. Benazić, "Marketing turističkih atrakcija", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:766179