završni rad
Osobna prodaja na primjeru osiguravajućeg društva Allianz Zagreb d.d.

Ivana Benić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovOsobna prodaja na primjeru osiguravajućeg društva Allianz Zagreb d.d.
AutorIvana Benić
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Osobna prodaja je kreativni oblik promocije u kojem prodavač u neposrednoj komunikaciji s kupcem pozitivno djeluje na raspoloženje kupca, pruža mu informacije o proizvodu, pomaže pri izboru, uvjerava kupca u ispravnost odluke o kupovini, utječe na donošenje odluke o kupovini te ostvaruje prodaju. Prilagođavajući se gospodarskim i tržišnim trendovima osiguravajuća društva sve više, stručnije i organiziranije posvećuje pažnju osiguranicima, istražuju sve čimbenike funkcioniranja tržišta osiguranja, političko i ekonomsko okruženje u kojem djeluju, snagu, prednosti i nedostatke konkurencije, a sve to uz sve širu i cjelovitiju primjenu integralnog marketinga kao efikasne poslovne politike za postizavanje kontinuiranog rasta i dobiti osiguravajućih kuća. Tržišno se orijentirajući, osiguravajuća društva koriste poslovnu filozofiju i praksu integralnog marketinga kao učinkovite metode za postizanje optimalnog dobitka kroz zadovoljenje potreba, želja i interesa osiguranika.
Ključne riječiosobna prodaja prodaja osiguravajuće društvo Allianz Zagreb d.d.
Naslov na drugom jeziku (engleski)Personal selling the example of an insurance company Allianz Zagreb dd
Povjerenstvo za obranuAriana Nefat (predsjednik povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Lenko Uravić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-26
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Personal selling is a creative form of promotion in which a salesman in direct communication with customers has a positive effect on the mood of the customer, providing him information about the product, helps in the selection, assures the customer about the decision to purchase, affects the decision on purchase and sales. Adapting to economic and market trends, insurance companies increasingly, more professional and better organized pays attention to policyholders, investigating all factors functioning of the insurance market, political and economic environment in which they operate, strength, advantages and disadvantages of competition, and all this with ever broader and more complete implementation of integrated Marketing as an effective business policy to achieve continuous growth and profitability of insurance companies. The market is orienting, insurance companies use business philosophy and practice of integrated marketing as effective methods to achieve optimal gain the satisfaction of needs, desires and interests of the insured.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)personal selling sales insurance company Allianz Zagreb
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NapomenaSažetak preuzet iz zaključka
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:321606
PohranioTihana Gerić