završni rad
Konzumerizam

Amanda Grubišić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovKonzumerizam
AutorAmanda Grubišić
Voditelj/MentorLenko Uravić (mentor)
Sažetak rada
Ponašanje potrošača danas je veoma važan čimbenik i od važnog je utjecaja na kupovinu. Ono je zanimljivo budući da su svi ljudi, uz mnogobrojne uloge koje imaju u pojedinim fazama života i potrošači od najranije dobi. Potrošačko društvo je društvo masovne potrošnje. Ono predstavlja kupovnu moć stanovništva, društvo u kojem je moguće sve što se želi, a ne samo ono što je potrebno. Segment potrošačkog društva svakako je konzumerizam. On je pokazatelj potrošačkog društva, pokazatelj kako danas sve funkcionira na modernoj tržišnoj ekonomiji. Konzumerizam se promatra kao unapređenje marketinga. Puno je dobrih primjera potrošačkog konzumerizma, a jedni od najboljih svakako su Dan žena, Božić i Valentinovo.
Ključne riječipotrošači konzumerizam kupovina potrošačko društvo
Naslov na drugom jeziku (engleski)Consumerism
Povjerenstvo za obranuAriana Nefat (predsjednik povjerenstva)
Lenko Uravić (član povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerManagement i poduzetništvo
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-12-14
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Consumer behavior today is a very important factor and has important impact on purchases. It is interesting that all the people, by the many roles they play in certain stages of life, one of stage is that they are consumers from an early age. Consumer society is a society of mass consumption. It represents the purchasing power of the population, the society in which it is possible whatever people want, not just what is needed. The segment of the consumer society is certainly the consumerism. It is an indicator of consumer society, an indication of how things work today on a modern market economy. Consumerism is seen as improving marketing. There are many good examples of consumerism and some of the best are definitely Women's Day, Christmas and Valentine's Day.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)consumer consumer society consumerism buying
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:425695
PohranioTihana Gerić