završni rad
Širenje inovacija, utjecaj na potrošače i njihova zaštita

Elizabeta Buljan (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovŠirenje inovacija, utjecaj na potrošače i njihova zaštita
AutorElizabeta Buljan
Voditelj/MentorLenko Uravić (mentor)
Sažetak rada
U 21. stoljeću situacija na tržištu je takva da potrošači imaju sve veću snagu i moć. Konkurencija na tržištu je nemilosrdna pa dobar proizvod više nije garancija uspjeha. Stalno ulaganje u inovacije jedino omogućuje zadržavanje konkurentske prednosti te zadržavanje i privlačenje novih potrošača. Društvo bez potrošnje ne bi postojalo, potrošnja bez potrošača ne bi nastala, a država bez potrošnje ne bi napredovala stoga su inovacije bitne kako za pojedinca tako i za državu, i imaju veliku ulogu i utjecaj na ekonomiju. Inovacije dovode do napredak pojedinca, poduzeća pa sve do same države. Danas poduzeća se nalaze u stalnoj borbi za bolju poziciju kao na domaće tako i na strano tržište. Konkurencija je žestoka i tvrtke koje ne inoviraju, stagniraju, a stagnacija dovodi do umiranja. Ideja, prototip ili proizvod mogu postati inovacija tek kada dođu do kupaca i kada ih dovoljan broj kupaca prihvati. Inovacije su rezultat ljudskog potencijala bez kojeg nema napretka.
Ključne riječiinovacije potrošači zaštita potrošača
Naslov na drugom jeziku (engleski)Innovation diffusion, impact on consumers and their protection
Povjerenstvo za obranuErik Ružić (predsjednik povjerenstva)
Lenko Uravić (član povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-02-23
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NapomenaSažetak preuzet iz zaključka
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:257433
PohranioTihana Gerić