Naslov | Motivacija i demotivacija za učenje |
Autor | Daria Dukić |
Voditelj/Mentor | Marlena Plavšić (mentor)
|
Sažetak rada | U prvom dijelu rada govori se o pojmu motivacije, teorijama motivacije te pojmu učenja i osnovnim uvjetima za proces učenja. Drugi dio rada sastoji se od istraživanja, analize i opisa rezultata. Istraživanje je provedeno u svrhu prepoznavanja vanjskih i unutarnjih faktora motivacije kod učenika osnovne i srednje škole te kod studenata. U istraživanju je sudjelovalo 93 djece i mladih putem ispunjavanja upitnika. Dva glavna cilja su bila ispitati što učenike, učenice, studente i studentice motivira za učenje i provjeriti što im oslabljuje motivaciju. Podciljevi prvog glavnog cilja bili su istraţiti što ih motivira za učenje predmeta koje vole, a što za učenje predmeta koje ne vole. Rezultati su pokazali kako su učenici i studenti za učenje u većoj mjeri motivirani intrinzičnim faktorima, a motivaciju im oslabljuju pretežito ekstrinzični faktori. Vezano za podciljeve, rezultati su pokazali da za učenje predmeta koje vole učenici i studenti su potaknuti intrinzičnim motivima, a za učenje predmeta koje ne vole ekstrinzičnim motivima. |
Ključne riječi | Motivacija demotivacija proces učenja |
Naslov na drugom jeziku (engleski) | Motivation and demotivation for learning |
Povjerenstvo za obranu | Đeni Zuliani (predsjednik povjerenstva) Marlena Plavšić (član povjerenstva) Edgar Buršić (član povjerenstva)
|
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište Jurja Dobrile u Puli |
Ustrojstvena jedinica niže razine | Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije |
Mjesto | Pula |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Psihologija Opća psihologija
|
Vrsta studija | sveučilišni |
Stupanj | preddiplomski |
Naziv studijskog programa | Kultura i turizam |
Akademski / stručni naziv | sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) kulture i turizma |
Kratica akademskog / stručnog naziva | univ. bacc. turism. cult. |
Vrsta rada | završni rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2017-09-19 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | The first part of the paper is about therm of motivation, theories of motivation and about the therm of learning and the basic requirements for the learning process. The second part consists of research, analysis and description of results. The purpose of research was to identify extrinsic and intrinsic motivation factors for primary and secondary school students and students of university. 93 children and youth participated in the research by completing the questionnaire. The two main goals were to examine what students of primary and secondary school and students of university motivating in learning and make conclusion what demotivate them in learning. Furthermore, the results have shown that students are mostly motivated by intrinsic factors for learning, and their motivation is mostly weakened by extrinsic factors. The results also have shown that students are motivated by intrinsic factors for learning the subjects they love students and for learning subjects that they do not like are mostly motivated by extrinsic factors. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | Motivation demotivation leaarning process |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad u otvorenom pristupu |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:908540 |