Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Martić, B. (2017). Marketing događaja na primjeru poduzeća Conventus Credo d.o.o. (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:406086
Martić, Bruno. "Marketing događaja na primjeru poduzeća Conventus Credo d.o.o.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:406086
Martić, Bruno. "Marketing događaja na primjeru poduzeća Conventus Credo d.o.o.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:406086
Martić, B. (2017). 'Marketing događaja na primjeru poduzeća Conventus Credo d.o.o.', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:406086
Martić B. Marketing događaja na primjeru poduzeća Conventus Credo d.o.o. [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:406086
B. Martić, "Marketing događaja na primjeru poduzeća Conventus Credo d.o.o.", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:406086